Stratēģija
Apmācības
Mēs dalāmies ar savām zināšanām semināru un darba sesiju formātos. Apmācību tēmas var ietvert zīmolu vadību, mārketinga plānošanu, izpēti, produktu veidošanu, auditorijas izpratni, kā arī aktuālās tendences sabiedrībā un patērētāju uzvedībā.
Produktu un pakalpojumu attīstība
Mainoties pasaulei, patērētājiem, tendencēm un pašam uzņēmumam, zīmola identitāte un piedāvājums var neatbilst esošajai situācijai. Zīmola iekšējā izpēte jeb audits palīdz saprast, vai un kā jāmaina zīmola stratēģija.
Mārketinga stratēģija
Mēs definējam mārketinga stratēģiju un izstrādājam mārketinga plānošanas procesu uzņēmuma vadībā. Mārketinga stratēģija ietver mērķus, mērķauditorijas segmentāciju ziņojumus un taktisko plānu ar aktivitātēm komunikācijas, cenošanas, produktu un citās jomās.
Tirgus izpēte
Efektīvu biznesa lēmumu pamatā ir maksimāla situācijas izpratne. Izmantojot gan kvantitatīvas, gan kvalitatīvas metodes, kā arī apvienojot primāros un sekundāros pētījumus, mēs veicam tirgus un auditoriju izpētes.
Zīmola stratēģija
Spēcīga mārketinga pamatā ir zīmola stratēģija, kas ļauj atšķirties no konkurentiem un efektīvi uzrunāt mērķauditoriju. Tās vadlīnijas var tikt izmantotas, radot pārliecinošas identitātes, mārketinga stratēģijas, un iedvesmojot jauniem attīstības virzieniem.
Zīmolu audits
Mainoties pasaulei, patērētājiem, tendencēm un pašam uzņēmumam, zīmola identitāte un piedāvājums var neatbilst esošajai situācijai. Zīmola iekšējā izpēte jeb audits palīdz saprast, vai un kā jāmaina zīmola stratēģija.
Zīmola arhitektūra
Auditorijas vajadzību, biznesa modeļa un nozares labās prakses izpētes rezultātā definējam optimālo zīmolu un produktu portfeli, lai precīzi uzrunātu atbilstošās auditorijas un sekmētu uzņēmuma izaugsmi.