Aizņem vietu
RIX
Kad runa ir par digitāliem produktiem, ir būtiski atcerēties, ka perfektu pieredzi mēs vēlamies ne tikai digitālajā, bet arī reālajā vidē.
Lidosta "Rīga" ir viens no lielākajiem gaisa satiksmes mezgliem Baltijas reģionā. Tas nozīmē, ka lidostas produktu un pakalpojumu klāstam ir jāsniedzas krietni pāri lidostas viesu gaidām. Nerimstoši ir jāmeklē jauni veidi, kā atvieglot pieredzes un radīt efektīvus produktus, kas ļaus ceļot patīkamāk.Strādājot pie kampaņas, mēs sākām ar misiju. Proti, dati norādīja, ka pēc vairāk nekā diviem gadiem un n-tajiem Covid viļņiem, patērētāji sākuši ceļot krietni trauksmainākā noskaņojumā. Tāpēc vienojāmies ikvienu lidostas "Rīga" produktu izstrādāt ar skaidru domu – lai mazāk stresa, jeb STRESS FREE. E-komercijas platformas komunikāciju uzticējām produktam "flagmanim" – ilgtermiņa stāvvietām. Kampaņas izstrādes procesā pielāgojāmies mediju plānam un VOD formātā ķērām uzmanību ar dīvainību – milzīgu bultu uz Vanšu tilta, bet pārējos formātos iepazīstinājām ar simtiem reižu redzētu vizuālo principu, iegādājoties biļetes uz teātra izrādi vai koncertu – Tava vieta no sarkanas pārtop par zaļu. Un tev tiek dota zaļā gaisma bez stresa izbaudīt gaidāmo ceļojumu!