LMVA 2021

Apskati LMVA pētījumu rezultātus un iegūsti datos balstītas zināšanas, kas Latvijas mārketinga vidē ļaus justies pārliecinoši!

Ikgadējais pētījums veido salīdzināmus rezultātus un vēro tendences Latvijas mārketinga vidē. Pētījumā apkopotos viedokļus sniedz mārketinga vadītāji un citi speciālisti, kas atbildīgi par mārketingu uzņēmumā. Uzrunāti vairāki simti mārketinga speciālistu dažādās nozarēs, īpašu uzsvaru liekot uz TOP500 lielākajiem uzņēmumiem Latvijā.

  • Ļoti optimistisks noskaņojums
  • Izplūdušas robežas starp amatiem un departamentiem
  • Ārējo digitālo kanālu pārākums, atstājot novārtā pašu kanālus
  • Padziļinātas izpratnes trūkums par digitālajiem kanāliem un medijiem
  • Atbilde uz esošām, nevis "augošām" tendencēm
  • Pārāk liels fokuss uz rādītājiem, ko mārketings var ietekmēt daļēji

Slide 1 of 6
LMVA 2021
LMVA 2021
LMVA 2021
LMVA 2021
LMVA 2021
LMVA 2021
LMVA 2021
LMVA 2021
LMVA 2021
LMVA 2021
LMVA 2021
LMVA 2021
LMVA 2021
LMVA 2021
LMVA 2021
LMVA 2021
LMVA 2021
LMVA 2021