LMVA 2023
Trīs lietas labas lietas, trešais Latvijas mārketinga vides apskats ir klāt! Tēmas, kuras jau trešo gadu vērojam mārketinga nozarē - noskaņojums, komandu organizācija, tendences stratēģijās un kanālu izvēlē. Tām līdzās divas pilnīgi svaigas tēmas - mākslīgā intelekta loma mārketingā un zīmola identitātes maiņa.
Iepazīsties ar vairāk kā 200 mārketinga profesionāļu redzējumu par nozari un 10 ekspertu padziļinātiem komentāriem.
- Traģiskais optimisms
- Zīmola maiņa - mārketologu "zilonis istabā"
- Jums (ne)vajag stratēģiju
- Mākslīgais intelekts (MI) ir sarežģītāks, bet vērtīgāks nekā izskatās
- Labāk viens īsts klients nekā pāris ziņkārīgu acu