LMVA 2023

Trīs lietas labas lietas, trešais Latvijas mārketinga vides apskats ir klāt! Tēmas, kuras jau trešo gadu vērojam mārketinga nozarē - noskaņojums, komandu organizācija, tendences stratēģijās un kanālu izvēlē. Tām līdzās divas pilnīgi svaigas tēmas - mākslīgā intelekta loma mārketingā un zīmola identitātes maiņa.

Iepazīsties ar vairāk kā 200 mārketinga profesionāļu redzējumu par nozari un 10 ekspertu padziļinātiem komentāriem.

  • Traģiskais optimisms
  • Zīmola maiņa - mārketologu "zilonis istabā"
  • Jums (ne)vajag stratēģiju
  • Mākslīgais intelekts (MI) ir sarežģītāks, bet vērtīgāks nekā izskatās
  • Labāk viens īsts klients nekā pāris ziņkārīgu acu

Slide 1 of 6
LMVA 2023
LMVA 2023
LMVA 2023
LMVA 2023
LMVA 2023
LMVA 2023
LMVA 2023
LMVA 2023
LMVA 2023
LMVA 2023
LMVA 2023
LMVA 2023
LMVA 2023
LMVA 2023
LMVA 2023
LMVA 2023
LMVA 2023
LMVA 2023