LMVA 2024

Aplūko Latvijā lielākā mārketinga un komunikācijas pētījuma rezultātus!

Pievērs uzmanību ekspertu komentāriem un izdari secinājumus, kas noderēs arī tavā profesionālajā ikdienā. Iespējams, šis tev palīdzēs strādājot pie nākamā gada mārketinga vai komunikācijas budžeta sadales, mediju kanālu un vēstījumu izvēles!

  • Optimisma "aplauziens"
  • Sociālā atbildība, bez sociālā dialoga
  • Ietekme uz klientu pieredzi ir. Kā ar zināšanām?
  • (Ne)mācāmies no kļūdām
  • Kampaņas ideju arvien vairāk "nesīs" sociālie tīkli

Slide 1 of 6
LMVA 2024
LMVA 2024
LMVA 2024
LMVA 2024
LMVA 2024
LMVA 2024
LMVA 2024
LMVA 2024
LMVA 2024
LMVA 2024
LMVA 2024
LMVA 2024
LMVA 2024
LMVA 2024
LMVA 2024
LMVA 2024
LMVA 2024
LMVA 2024